No dubteu en trucar-nos. Estem encantats de parlar amb vosaltres i ajudar-vos en tot el que sigui possible.
661 275 256
animadenatura@animadenatura.com
Estada curta i pausada pel bosc on a través d’exercicis físics i espirituals guanyarem salut i benestar amb relació a la nostra vida. Es caracteritza pel caminar lent, el silenci, la relaxació, la respiració conscient, i una (re)connexió amb l’entorn natural a través dels nostres sentits.
Bosc madur de les Guilleries
Adults
30€
Màxim 15
Mínim 4
Dissabtes i diumenges
De 10 a 13 hores, bany de bosc.
3 hores.
Per realitzar l’experiència de bany de bosc s’ha de portar roba i calçat còmode, botes de muntanya o sabates esportives, i el mínim equipatge possible.
L’experiència es realitza a partir del nombre mínim que indica, en aquest cas, 4 exploradors/es.
Sí, de fet es recomanable fer la (pre)reserva. Quan es confirmi el nombre mínim d’exploradors/es que han fet la (pre)reserva us enviarem un correu per poder fer el pagament i realitzar la reserva completa de la mateixa experiència.
Per experiència pròpia, recomanem no portar animals de companyia ja que impedeixen la concentració del participants, i objectius de l’experiència als altres participants. A part, hi poden haver altres participants amb al.lèrgies al pel d’animal que la presència de l’animal sigui contraria a la pràctica saludable. Per tant, per diverses raons preferim que si realitzeu una experiència grupal vingueu sense animals de companyia.
Si no podeu deixar l’animal de companyia en cap lloc, podeu fer la l’encàrrec i reserva d’una experiència personalitzada, que en aquest cas serà unicament per vosaltres, i sí que podreu portar l’animal de companyia.
Es considera realitzada la reserva de la plaça en el moment que s’afectua el pagament.
La reserva de l’experiència no seran reemborsable en cas de cancel.lació, això sí es podrà bescanviar per una altra data o experiència.
El dia 31 d’octubre vaig tenir el plaer de participar en l’activitat de bany de bosc i tast de castanyes…agraït de l’oportunitat, de l’aprenentatge i la vi vivència i de la professionalitat i cura de les guies i conductores d’aquest recorregut pel bosc i per mi mateix…molt recomanable i tot acabant amb un a visita al projecte Castanyes de Viladrau per seguir tancant el cercle virtuós de creixement personal, natura, essència, sostenibilitat, consum de producte local…
Un contacte enriquidor amb l’entorn de la natura i els éssers que l’envolten. M’he sentit molt acompanyada per part de l’equip d’Ànima de Natura.